شب ترک استانبول

شب ترک استانبول

از جاذبه های شبانه استامبول چه میدانید؟ اندکی در مورد Turkish Night Istanbul

شب ترک استانبول : استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه ی بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است. جاذبه های گردشگری و توریستی استانبول فراوانند. از مساجد و کاخ ها گرفته تا موزه ها و بازارهای تاریخی، در طول سال پذیرای توریست هایی از کل دنیا هستند. اکثر این جاذبه ها حول و حوش منطقه سلطان احمد واقع شده اند و منطقه هایی مانند بی اوغلو و تاکسیم هم چیزی کم از منطقه سلطان احمد ندارند.

شب ترک استانبول Turkish Night Istanbul

شب ترک استانبول یکی از محبوب ترین جاذبه های تفریحی استانبول به شمار می رود که در واقع، سالن بزرگیست که توریستان خارجی جهت صرف غذا، نوشیدنی و آشنایی بیشتر با آداب و رسوم و فرهنگ ترک ها در آنجا گرد هم می آیند و از یکی از بهترین تفریحات استانبول و ترکیه لذت برده و شب شادی را تجربه می کنند.

استانبول شما را میهمان شهررنگارنگی می‌کند که فقط اماکن تاریخی و دیدنی‌ها و غذاهای آن نیست که زبانزد است، بلکه این شهر در تاریکی شب زندگی هیجان‌انگیز دیگری دارد که به‌خوبی مشهور است. حیاتی گاه آرام و پر سکوت و گاه پرشور و با هیجان. بزرگترین شهر ترکیه که بین شرق و غرب قرار گرفته رایحه‌ای از دسیسه و فریبندگی را به تمام بازدید کنندگان ارائه می دهد.

در این سالن گروه های مختلف با اجرای رقص های محلی ترکیه، اُرینتال و قفقازی و اجرای موزیک و آواز به صورت زنده برای میهمانان خویش هنرنمایی می کنند. شب ترک استانبول یکی دیگر از تفریحات استانبول ترکیه به شمار می رود.