حراج های بزرگ پایان فصل در مراکز خرید ترکیه

حراج های بزرگ پایان فصل در مراکز خرید ترکیه

حراج های بزرگ پایان فصل در مراکز خرید ترکیه

حراج های بزرگ پایان فصل در مراکز خرید ترکیه : علاوه بر اینکه بهترین زمان برای حراج البسه در ترکیه روزهای پایانی فصل تابستان است، تور ترکیه هم رونق بهتری می گیرند. در این روز ها چون که تغییر فصل رخ داده است اجناس با تخفیف های زیادی به مشتریان عرضه می شوند. اگر در روز های پایانی فصل به ترکیه سفر می کنید، زمان بسیار مفیدی را برای خرید جنس تابستانی انتخاب کرده اید. تخفیف های ویژه برای تمام مراکز خرید ترکیه و همچنین تمام مارک های البسه اختصاص داده اند وگاهی می توانید برخی از اجناس را با تخفیف حدود 70 درصد از نرخ اولیه خریداری کنید.

 

علاوه بر آن به طور معمول در پایان فصل تابستان نرخ تورهای ترکیه مناسب تر می باشد و می توانید تور مورد نظر خود را از آژانس های مسافرتی با نرخ مناسب تری تهیه فرمایید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. علاوه بر آن از نظر آب و هوا نیز هوا عالی است. گرمای تابستان سپری شده و سرمای پاییز شروع نشده است. همه مغازه های منطقه تکسیم و خیابان استقلال در مرکز خرید استانبول نیز از نرخ های ویژه و حراج های باور نکردنی دارند

 

اما اگر برای خرید لباس های زمستانی دوست دارید به ترکیه سفر کنید، در ابتدای فصل میتوانید از جدیدترین مدل ها و و مد های فصل جدید نظاره کنید و خرید کنید. بیشتر حراجی های این فصل مربوط به لباس های تابستانی هستند و یا لباس های زمستانی که مربوط به سال قبل هستند. اجناس زمستانی مربوط به فصل جدید معمولاٌ حراج ندارند چون ابتدای فصل است و معمولاٌ با  نرخ بالایی به فروش می رسند.