بهترین شهرهای کشور ترکیه برای زندگی

بهترین شهرهای کشور ترکیه برای زندگی

بهترین شهرهای کشور ترکیه برای زندگی

بهترین شهرهای کشور ترکیه برای زندگی : انتخاب نوع شهر و مقصد، در حسن و یا عیب بودن آن تاثیر به سزایی دارد. این بدان معنی است که اگر شهر انتخابی شما از لحاظ امکانات زندگی، کار، شرایط فرهنگی، بهداشتی و … در جایگاه ایده آلی قرار نداشته باشد، نتیجه ی مهاجرت شما منفی خواهد شد و شما این مقصد را یک عیب برای این اقدام به حساب خواهید آورد. در ادامه به بررسی اجمالی بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی پرداخته ایم. شهر استانبول یکی از بهترین مقاصد مهاجرت به کشور ترکیه خواهد بود. این شهر به عنوان قلب اقتصادی کشور ترکیه شناخته شده است. آنتالیا و ازمیر نیز از جمله مهم ترین مقاصد گردشگری و تفریحی این کشور به حساب می آید. به جز اینها، شهر های آنکارا، بورسا، آدانا که دارای جذابیت های منحصری به فردی هستند، شرایط و امکان ایجاد یک زندگی مناسب را نیز برای شما فراهم خواهند کرد.

معایب زندگی در کشور ترکیه

یکی از مشکلاتی که به عنوان یک مهاجر انگلیسی زبان با آن رو به رو خواهید شد، سطح پایین مردم کشور ترکیه در انگلیسی صحبت کردن است. با این که کشور ترکیه رتبه ی ششم در توریست پذیر ترین کشورهای دنیا را به خود اختصاص داده است، با این حال مردمش در میزان تسلط به زبان انگلیسی بسیار ضعیف بوده و این مورد ممکن است برایتان مشکلات بسیاری را پدید آورد. هم چنین افراد بسیاری در کمین هستند تا از مهاجران و ناآگاهان سودجویی کنند. بنابراین باید قبل از مهاجرت به این کشور به طور کامل در مورد شرایط و رسم و رسوم رایج در آن آگاهی یافته تا به چنین دردسرهایی دچار نشوید. بنابراین شاید این مورد سبب شود میزان امنیت در این کشور تا حدی برای مهاجران پایین بیاید.

بحث هزینه ها در کشور ترکیه هم می تواند به عنوان معایب آن به حساب بیاید. از جمله ی این هزینه ها می توان به بالا بودن هزینه مواد غذایی ،هزینه های درمانی و هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی اشاره داشت.