بهترین شرایط بیزینس و تجارت ترکیه

بهترین شرایط بیزینس و تجارت ترکیه

بهترین شرایط بیزینس و تجارت ترکیه : امروزه باید عنوان کرد که ترکیه به بزرگ ترین کشور دریافت کننده سرمایه و میزبانی بسیار موفق برای سرمایه گذاری های خارجی در بخش غربی آسیا تبدیل شده است. یکی از موضوعات سرمایه گذاری در ترکیه، موضوع خرید ملک و سرمایه گذاری های ملک و مسکن اعم از برج، ویلا، مجتمع مسکونی تجاری و انواع سرمایه گذاری های مسکونی تجاری است. بخشی از ترکیه به نام آنتالیا و همچنین استان آلانیا و استانبول برای رشد سرمایه گذاری در بخش املاک به صورت بین المللی جذب بسیار بالایی داشته اند.

افراد از جهت اینکه ترکیه در حال حاضر دارای ریسک سرمایه گذاری پایین است و امنیت بالایی دارد سرمایه های خود را به ترکیه انتقال داده اند. باید گفت که بخش های اداری و حکومتی ترکیه در حال همکاری و همراهی با این موضوع است. سرمایه گذاران می توانند با توجه به وجود قانون های مناسبی که در رابطه با حمایت از سرمایه و سرمایه گذاری در ترکیه فراهم شده است به راحتی سرمایه گذاری خود را به سرانجام برسانند.

هتل سازی از دیگر بخش هایی است که در ترکیه به شدت در حال رشد است.خرید و فروش هتل در این مورد بخش قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص داده است. توریست های بسیاری از سراسر جهان جذب ترکیه شده اند و خرید و فروش هتل از این جهت بسیار برای ترکیه بسیار ارزشمند می باشد.کشورهای بسیاری از جمله ایران در بخش ملک و املاک ترکیه سرمایه گذاری کرده اند و از این جهت خرید و فروش ملک و مسکن در ترکیه رونق فراوانی دارد. موضوعات بسیار زیادی در ترکیه از جمله مبحث توریسم برای سرمایه گذاری ایجاد شده است.

این مبحث از موضوعات بسیار جدی است که عنوان گلف توریسم را شامل می شود. حدود 120 هزار گلف باز خارجی به منظور بازی گلف در سراسر ترکیه به دلیل وجود شرایط آب و هوایی خوب و مناطق بکر جمع آوری شده اند.

هتل های بسیار لوکس و پنج و شش ستاره برای مقصد گردشگران خارجی در نظر گرفته شده است. دولت در این رابطه برای تاسیس هتل حمایت های لازم را ایجاد می کند. در سراسر سال می توانید در منطقه آنتالیا و آلانیا به توریسم پذیری مشغول شوید و از سواحل مدیترانه ای مناسب و آب و هوای خوب بهره مند شوید. سرمایه گذاران از امکاناتی که دولت برای آنها فراهم کرده استفاده می کنند و در نهایت این امکانات را بصورت آفرهای جذاب از طرف دولت ترکیه دریافت کنند تا بتوانند بهترین سرمایه گذاری را داشته باشند.