بهترین رستوران های آنتالیا با غذاهای لذیذ

بهترین رستوران های آنتالیا با غذاهای لذیذ

کلوب آرما

بهترین رستوران های آنتالیا با غذاهای لذیذ : کلوب آرما  یکی از پرفکت ترین رستوران‌های آنتالیا  می باشد که با منظری خارق العاده از محله قدیمی شهر و دریا از مهمانانش را پذیرا می‌ باشد. در اواخر قرن نوزدهم ساختمان رستوران را ایتالیایی‌ها ساختند و در این سال‌ها مورد استفاده‌های متفاوتی شده است که شامل انبار آرد و آسیاب گندم بود. در کلوب آرما طراحی ترکیبی از تأثیرات فرهنگی به خوبی به چشم می‌خورد. یکی از ویژگی‌های باستانی آنتالیا سنگ ستون‌ها بوده است و آجر و طاق‌ها یادآور ساختمان‌های ایتالیایی اند. در منوی این رستوران غذاهای مدیترانه‌ای از جمله ماهی‌های تازه، غذای دریایی را خواهید دید.

 

سالن وانیلا

فقط پنج دقیقه با یکی از معروف ترین جاذبه‌های محله قدیمی دروازه هادریان فاصله دارد و رویارویی آشپزی مدرن و معماری سنتی عثمانی در آن می توانید ببینید. یک آشپز انگلیسی و همسر ترکش این رستوران را اداره می‌کنند. وانیلا جایی عالی برای امتحان کردن غذاهای بین‌المللی است. منو از مواد اولیه تازه تهیه شده و ترکیبی از تکنیک‌های آشپزی مدرن و سنتی رانشان می دهند. یادتان نرود سوپ‌های بی‌نظیر آن‌ها را امتحان کنید.

سراسر

در مرکز تاریخی آنتالیا و در خانه‌ای ۳۰۰ ساله قرار دارد. یکی از خاص ترین رستوران‌های شهرحساب می شود. سراسر خود را متعهد به فراهم کردن تجربه‌ای به یادماندنی برای حس های پنج گانه مشتریان کرده اند و از دکور خارق العاده ای شامل مجسمه‌ها، مبلمان دست ساز و تزئینات اصیل بهرمند می شوند. موسیقی زنده پیانو و باغ باشکوه مدیترانه‌ای هم یسیار لذت بخش است. منوی رستوران شامل پاستاهای خانگی، استیک فیله با سس گورگونزولا و دسرهای وسوسه‌ انگیز می‌باشد.

کسل کافه بار

پانورامایی بی نظیری از خلیج آنتالیا چشمان شما را نوازش می کند و موقعیت آن برای کسانی که دوست دارند هنگام لذت بردن از غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای از جلوه های زیبای محیط بیرون هم بهره‌مند شوند بسیار مناسب می باشد. این کافه بار در محله قدیمی آنتالیا و در لبه صخره‌هایی که به دریا نزدیک هستند واقع شده و منظره بسیار جالبی دارد. به خاطر جو مطبوع، خدمات عالی و مکان مد روزش شهرت دارد. برای روزهای گرم تابستان می‌توانید کمی در آن توقف کنید و از منوی مدیترانه‌ای با پاستاهای گوناگون و اسنک‌های خوشمزه کوچک لذت ببرید.

بیگ شفس

در ۱۸ جای ۶ شهر کشور ترکیه شعبه دارد. شعبه اول خود را در سال ۲۰۰۷ در آنکارا باز کرد و از همان ابتدای کار در بین مردم محلی و گردشگران به یکی از مقاصد محبوب غذا دوستان تبدیل شد. منوی بیگ شفس گلچینی متنوع از غذاهای ترکی و بین‌المللی می باشد. صبحانه‌ها هم به صورت بوفه‌ای و بسیار لذیذ هستند.