بازار و مراکز خرید آلانیا

بازار و مراکز خرید آلانیا

 بازار و مراکز خرید آلانیا

بازار و مراکز خرید آلانیا :  انواع مغازه‌ها در آلانیا، از خرده فروش گرفته تا مراکز لوکس برای خرید وجود دارد. بازار بزرگ شهر نزدیک به ایستگاه اتوبوس محلی و کمتر از 15 دقیقه با بندر آلانیا فاصله دارد. این بازار همه روزه باز می‌باشد. طیف گسترده محصولات در بازار آلانیا شامل انواع ادویه‌جات، ترشی جات، کالاهای چرمی، فرش، گلیم، انواع لباس، سرامیک، ظروف شیشه‌ای، پارچه و انواع سوغات، یک محیط امن و جذاب برای بازدید و خرید جنس‌های ترک می‌باشد. بازارهای خیابانی نیز هر روز در منطقه آلانیا برگزار می‌شوند و به ارائه همان نوع از کالاها و با قیمت مناسب‌تر و سبزیجات و میوه‌های تازه می‌پردازند.

از مهم ترین مراکز تجاری آلانیا می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

مرکز خرید پلومریا آلانیا

مرکز خرید پلومریا در آلانیا منطقه کارگیجاک همزمان با ساخت و ساز در آلانیا و رشد مناطق مختلف آن، نیاز به باز شدن مراکز خرید در آلانیا در بخش های مختلف شهر احساس میشود. یکی از بخش هایی از شهر آلانیا که در طول سالهای اخیر با رشد فراوانی رو به رو بوده است، منطقه کارگیجاک می باشد. به همین دلیل در تابستان  2013 مرکز خرید پلومریا در آلانیا منطقه کارگیجاک  افتتاح گردیده است. طبقه همکف و زیرزمین این  مجتمع پر از مغازه ها مختلف و سوپر مارکت می باشد و  طبقه  دوم  نیز  رستوران و کافه تریا بزرگی با  منظره بسیار زیبا دریای مدیترانه  پذیرای مسافرین عزیز می باشد.

مرکز خرید آلانیوم آلانیا

مرکز خرید آلانیوم در منطقه اوبا شهر آلانیا واقع شده است.  این مرکز خرید 3  طبقه در سال 2006 افتتاح شده است. افزایش تعداد توریست ها موجب شد تا نیاز برای افتتاح این مرکز خرید  در مرکز شهر آلانیا ایجاد شود . تمام توریستهایی که به آلانیا سفر می کنند برای خرید در آلانیا حتماٌ سری به مرکز خرید آلانیوم می زنند.  در آلانیوم می توانید از مغازه های مختلف  سوپر مارکت ، کتاب فروشی، لوازم خانگی، اوازم الکترونیکی، رستورانهای متفاوت دیدن کنید.