اقامت در ترکیه

اقامت در ترکیه

اقامت در ترکیه

کشور ترکیه به دلیل راحتی و آسانی و به اصطلاح سهل الورود بودن می‌تواند میزبان بسیاری از مهاجران ایرانی بسیاری شود. برای اینکه بتوانید در این کشور اقامت دائم پیدا کنید راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از مطمئن‌ترین آن‌ها اقامت از طریق سرمایه گذاری است. این مسئله تا حدی رواج پیدا کرده است که در حاشیه آن افراد سودجوی بسیاری کلاه برداری‌های بسیاری را برای ایرانیان و مهاجران گسترش داده اند.
اقتصاد کشور ترکیه با بودجه مالی بین المللی در حال توسعه است. این کشور از کم شدن قیمت نفت سود بسیاری برده است. در این شرایط است که سرمایه گذاران می‌توانند برای کسب و کار‌های خود به دنبال نیرو‌های محلی باشند. نزدیک به نیمی از جمعیت کشور ترکیه زیر ۳۱ سال است و این یعنی نیرو‌های جوان آماده به کار در این کشور زیاد است.

به طور کلی مسئولان کشور ترکیه امروزه محدودیت‌های توسعه سرمایه گذاری در این کشور را برای اتباع خارجی به حداقل رسانده اند و به دنبال آن محیط تجاری دوستانه‌ای را برقرار کرده اند. این یعنی برای سرمایه گذاران خارجی تبعیض و تفاوتی قائل نمی‌شوند و با همه سرمایه گذاران به صورت برابر رفتار می‌شود.
یادتان نرود که اقامت دائم ترکیه فقط با خرید ملک و یا سرمایه گذاری امکان پذیر نیست و شما با خرید ملک در ترکیه می‌توانید اقامت موقتی پیدا کنید که قابل تمدید است. اگر تصمیم به اخذ اقامت ترکیه را دارید می‌توانید در کنار سرمایه گذاری مدتی را به انتظار بنشینید تا به نتیجه مورد نظر خود برسید.